na leto...

15:26


Moje nové radosti v podobe letných voňavých balerínok a veľkej praktickej tašky. Pre mňa základné doplnky na leto.
Topánky značky Mel mám prvýkrát, ale určite nezostanem pri jedných. Sú praktické, pohodlné a úplne najlepšia je ich vôňa, ktorú cítiť aj pri chôdzi /počula som, že vôňa vydrží dlho/. Pripomína mi tie voňavé čínske gumy na gumovanie z detstva. Pamätáte sa na ne niekto? Voňala tak úžasne, že som do nej chcela vždy zahryznúť. Tak presne tak voňajú. Vybrala som si z novej kolekcie tieto béžovo-čierne, ľahko sa kombinujú, sú otvorené, takže sa mi noha nepotí a tím, že sú na nízskom opätku, vydržím v nich pobehovať po celý deň /odskúšané.../. Materiál je guma, tak pokiaľ v lete spŕchne, nemusím sa báť, že premoknú. A úplne sa mi ráta údržba, jednoducho ich len osprchujem.
K nim som si ešte prikúpila veľkú "shopper bag" krémovej farby od značky LYDC, do ktorej sa mi zmestia všetky tie zbytočnosti, ktoré my dievčatá ťaháme v kabelke do práce.

Poznáte voňavé Mel? Prepadli ste im tak ako ja? 
Prajem krásný a pohodový víkend
Biba

You Might Also Like

7 komentárov

  1. balerínky sú naozaj krásne a aj kabelka sa mi veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsou krásné :) chtěla bych je Mel taky pořídit :)

    Life by Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si ani nevedela vybrať, toľko majú druhov..., určite si ešte nejaké kúpim, možno také obyčajné, jednoduché balerínky :)

      Odstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe