motivačne...

8:15


Krásne pondelkové ráno milí priatelia! 
Dnes začínam novú rubriku "motivácia na pondelok", v ktorom budem pravidelne prispievať a prinášať malé rady a inšpirácie k motivácii ako pracovať na sebe a byť lepším. Teda myšlienky, nápady a tipy, ktoré mne osobne pomáhajú na ceste k lepšiemu "JA". Vybrala som zámerne pondelok, keďže je to začiatok týždňa a teda správny deň začať rozmýšľať a vykročiť správne...

Na dnes som si pripravila malé cvičenie, ktoré si robím a pomáha mi upevňovať sebavedomie. Takže pripravte si nožničky, farebný papier, fixku a malú nádobu, alebo krabičku /ideálne priehľadnú- sklo napr./.

Na nastrihané farebné papieriky /vybrala som si veľmi pozitívnu žltú/ si fixkou napíšte čo sa vám podarilo za uplynulé obdobie, na čo ste veľmi pyšní, papierik poskladajte a vložte do nádoby. Môže to byť čokoľvek aj úplná maličkosť, ktorá vás veľmi potešila, dôležité je, že vo vás zanechala pozitívnu emóciu.
Nádobu si potom nechajte na viditeľnom mieste a vždy, keď vás prepadne pocit, že ste neschopní, alebo že sa vám nedarí /všetci tie pocity poznáme/, vyberte si lístočky a čítajte /kľudne aj nahlas!/ a uvidíte, že všetky pochybnosti z mysle vytlačíte!
Svoju nádobku si postupne dopĺňajte novými úspechmi. Je to ako také malé potľapkanie po pleci "áno toto si dobre urobil", pochvala, ktorú tak túžime všetci počuť. Ale viete čo? Nikdo vás nepochváli, musíte sa preto sami chváliť a teraz nemám na mysli to falošné vychvaľovanie a nadraďovanie sa nad ostatnými.

Takže milí moji strihajte, píšte a myslite o sebe len pozitívne!

Biba

You Might Also Like

6 komentárov

  1. To je krásny nápad ;) Ja som si začala viesť denník, kde si každý večer napíšem aspoň jednu vetu za čo som v daný deň vďačná. Je to skvelé, hneď má človek zo seba lepší pocit.

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe