Vision board

18:23

Máte svoju tabuľu snov? Ja som si nedávno jednu vlastnú spravila. Venovala som si pár hodín a strávila ich strihaním a skladaním svojich snov do jednej veľkej koláže. 

Vision board

budete potrebovať
  • časopisy, rôzne obrázky, fotky, písmenká
  • nožnice
  • veľký výkres /min. A3/
  • lepidlo
  • rám /ja som svoj veľký biely kúpila v Ikea za 4,99 €/
  • + čas pre seba 
Nájsť čas a priestor pre seba, je asi najdôležitejšie. Uvarte si šálku čaju, zapnite si príjemnú relaxačnú hudbu a spravte si pohodu. Listujte v časopise a intuitívne vyberajte obrázky a fotky, ktoré vás na prvý krát oslovia. Môže to byť hocičo: ako chcete vyzerať, čím chcete byť, čo by ste si najradšej obliekli, ako sa chcete stravovať, kam sa najbližšie pozrieť. Pýtajte sa samých seba, po čom naozaj túžite, aký život chcete žiť. Ak už máte všetky obrázky vystrihnuté, môžete ich postupne lepiť na výkres. Ja som si vytvorila rôzne sekcie, ktoré som si rozdelila podľa záľub /dizajn, blog, cestovanie, fashion a  zdravie/ a pomedzi fotky nalepila rôzne texty a výpovede. Hotový obraz vložte do rámu a zaveste ho si ho na viditeľné miesto, aby ste svoje sny mali stále na očiach. 


Takto budem mať svoje sny stále na očiach.
Vezmite do ruky nožničky, strihajte, lepte a počúvajte svoj vnútorný hlas.

Príjemnú zábavu priatelia!
Biba

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Super nastenka a super napad, v jednej knihe som citala ze clovek by si mal zhmotnit svoje sny prave takouto nastenkou, ze potom sa skor plnia....asi by som si mala urobit tiez nieco podobne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super nastenka a super napad, v jednej knihe som citala ze clovek by si mal zhmotnit svoje sny prave takouto nastenkou, ze potom sa skor plnia....asi by som si mala urobit tiez nieco podobne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. len do toho skús si spraviť, ja verím, že sny sa plnia...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím říct, že se ti moc povedla.

    OdpovedaťOdstrániť

hand-made návody

Celkový počet zobrazení stránky

Top kulinárske blogy
Follow on Bloglovin

Subscribe